Subject: Teavitus menetlusasutustele teatiste edastuse lõpetamisest vahistatute vastuvõtmisel eelvangistusse
From: <[email-masked]>
To: "hmktallinn menetlus" <[email-masked]>, "pmkhaapsalu menetlus" <[email-masked]>, "pmkkuressaare menetlus" <[email-masked]>, "pmkpaide menetlus" <[email-masked]>, "pmkparnu menetlus" <[email-masked]>, "pmkrapla menetlus" <[email-masked]>, "vmkjohvi menetlus" <[email-masked]>, "vmknarva menetlus" <[email-masked]>, "vmkrakvere menetlus" <[email-masked]>, "Prokuratuurid info" <[email-masked]>, "tmkjogeva menetlus" <[email-masked]>, "tmktartu menetlus" <tmktartu.
Date: Mon, 6 May 2024 15:29:36 +0300

Tere!

Teile on saadetud Tartu Vangla dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Teavitus menetlusasutustele teatiste edastuse lõpetamisest 
vahistatute vastuvõtmisel eelvangistusse

Registreerimise kuupäev: 06.05.2024

Registreerimise number: 7-1/24/445-1.

Juurdepääsupiirang: Avalik.

Juurdepääsupiirangu alus: .

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Igasugune käesoleva 
kirja mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole 
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te ei ole kirja adressaat või 
kiri on muul põhjusel sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest 
viivitamatult teavitada e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ja kustutada kiri koos kõikide lisadega.

  <http://www2.rik.ee/delta/TartuVangla_logo.png>

Turu 56, 51014 Tartu
Telefon: 750 0806
Fax: 750 0805
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.vangla.ee> www.vangla.ee